احتمال بارندگی برای ایلام از نیمه اسفند

سرویس ایلام - کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه طی سه هفته گذشته هیچ‌گونه بارشی در استان رخ نداده است، گفت: بارش‌ها از اواسط اسفند تا پایان سال جاری مطلوب و امیدوار کننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، ساسان رستمی روز چهارشنبه اظهار داشت: نزدیک به سه هفته است که هیچ گونه بارشی در استان رخ نداده است و انتظار باران برای فردا و پس فردا در استان وجود ندارد.

وی افزود: اما از اواخر روز جمعه و شنبه هفته آینده احتمال بارندگی در مناطق شمالی استان به صورت پراکنده وجود دارد هر چند این سامانه بارشی قوی نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام بیان کرد: برای روز دوشنبه هفته آینده هم احتمال بارش‌ها در نقاطی از استان وجود دارد که فعالیت این سامانه از سامانه قبلی بهتر خواهد بود.

رستمی یادآور شد: در مجموع چشم‌انداز خوبی برای پنج روز آینده در آسمان استان وجود ندارد اما انتظار داریم در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فرودین‌ماه بارش‌های مطلوب و مناسبی در منطقه رخ دهد.

وی در خصوص گرمای هوای استان هم گفت: این روند ادامه خواهد داشت و امکان یخبندان و سردی هر ساله مختص این فصل از سال، وجود ندارد اما تا پایان اسفند ماه هوا خنک‌تر خواهد شد.

کد خبر 43471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha