مناطق مدیریت خودگردان می‌تواند به عنوان پلی برای کمک به سایر مناطق سوریه استفاده شود

سرویس سوریه - بریوان خالد ریاست مشترک شورای اجرایی مدیریت خودگردان اعلام کرد در شرایط کنونی مناطق مدیریت خودگردان می توانند پلی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به سایر مناطق سوریه باشند.

به گزارش کردپرس، «بریوان خالد» ریاست مشترک شورای اجرایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه اعلام کرد که مناطق مدیریت خودگردان به یک منطقه ترانزیتی برای ارسال کمک‌های بشر دوستانه تبدیل خواهد شد و می‌تواند همانند پلی برای ارسال کمک‌ها به سایر مناطق سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

به نوشته نورس‌پرس، در پی زلزله رخ داده، چندین کشور عربی و خارجی ضمن ابراز همدردی با مردم سوریه، از ارسال کمک‌های بشردوستانه شامل تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده سوریه خبر دادند.

در این رابطه مقامات مدیریت خودگردان اعلام آمادگی کرده اند که مناطق تحت کنترل این مدیریت برای ارسال کمک ها به زلزله زدگان مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است بامداد دوشنبه ۶ فوریه زلزله‌ای به بزرگی ۷,۸ در مقیاس ریشتر به مرکزیت شهر مرعش ترکیه رخ داد که اثرات مخربی نیز بر مناطق شمال‌ غرب سوریه گذاشت و باعث تخریب صدها خانه و کشته‌ و مجروح شدن هزاران نفر در این مناطق شد.

کد خبر 42519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha