افتتاح ۶۳ پروژه کشاورزی در دهه فجر امسال

سرویس کرمانشاه _ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دهه فجر امسال ۶۳ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۷۰نفر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش کردپرس، علی چاله چاله با اعلام این خبر افزود: گزارش تفکیکی ۶۳ پروژه قابل افتتاح شامل؛ ۳۷پروژه در زیر بخش آب و خاک، ۷پروژه باغبانی ، ۱۴پروژه تولیدات دامی و ۵ پروژه در زیر بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: برای ۳۷ پروژه آب و خاک ۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان هزینه شده که شامل ۱۵ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان اعتبار عمرانی و ۱۳میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان آن هم سهم مجریان طرح ها ست و اشتغالزایی پروژه ها در بخش آب و خاک نیز ۱۶۵ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس در تشریح پروژه های باغبانی گفت: در زیر بخش باغبانی ۷ پروژه با اعتبار ۱۶میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد،که ۱۱ میلیارد و ۲۰میلیون تومان آن تسهیلات بانکی و بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون آن نیز سهم مجریان پروژه ها بوده که اشتغالزایی این طرح ها نیز ۲۵ نفر خواهد بود.

چاله چاله در ادامه به پروژه های تولیدات دامی اشاره کرد و افزود : در بخش تولیدات دامی نیز ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۴میلیارد و ۳۸۵میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر افتتاح خواهد شد.

مهندس چاله چاله در پایان پروژه های صنایع تبدیلی را شامل ۵ پروژه با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان قلمداد کرد و افزود: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش شامل ۳۵ میلیارد و ۴۳۰میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۶میلیارد تومان سهم مجریان پروژه‌ها بوده که در این زیر بخش نیز اشتغالزایی پروژه ها ۳۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 42127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha