راه اندازی کارزار کمک به HDP برای انتخابات آتی

سرویس ترکیه - کارزار «گنج ما مردممان هستند» برای کمک مالی به HDP در واکنش به مسدود شدن حساب های خزانه داری این حزب آغاز شد.

به گزارش کردپرس، ابرو گونای سخنگوی حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) امروز از آغاز کارزار مردمی کمک به HDP خبر داد.

گونای در سخنانی در واکنش به مسدود شدن حساب کمک های خزانه داری به HDP در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ترکیه، گفت: «از روزی که حساب کمک خزانه داری مسدود شده است، تلفن های حزب لحظه ای بی صدا نمی مانند و مردم از سراسر ترکیه در تماس با حزب خواستار کمک به حزب خودشان هستند.»

او در ادامه با بیان این که گنج خزانه ما مردم مان هستند، از انتشار اطلاعات حساب هایی که مردم می توانند کمک های مادی خود را برای انتخابات آتی به آن واریز کنند، در سایت رسمی حزب خبر داد.

لازم به ذکر است که پس از این اعلام، HDP با انتشار اطلاعیه ای در پایگاه رسمی خود، شماره حسابی را متعلق به دنیز بانک در دیاربکر به اشتراک گذاشت.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی HDP آمده است که مسدود کردن حساب خزانه داری توسط دادگاه تصمیمی فرمایشی از سوی دولت AKP/MHP و با انگیزه های سیاسی بوده و غیر قانونی است.

HDP در این اطلاعیه از طرفداران خود خواسته است تا به کارزار مذکور بپیوندند و از حزب خود حمایت کنند.

در این اطلاعیه همچنین سقف رقمی که هر فرد می تواند کمک کند ماکزیمم تا 221 هزار لیر اعلام شده است و تنها افرادی که شهروندی ترکیه را دارند می توانند به این حزب کمک کنند.

کد خبر 41943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha