حمله افراد ناشناس به ساختمان HDP در موش

سرویس ترکیه - دفتر استانی HDP در موش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، دفتر استانی حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در موش، شب گذشته مورد حمله گروهی از افراد ناشناس قرار گرفت که قصد داشتند آن را به آتش بکشند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، ساوجی ارسلان رئیس مشترک HDP شاخه موش، با اعلام این خبر گفت که دفتر این حزب در ساختمان یک پاساژ قرار دارد و در ورودی ساختمان پرچم های HDP نصب هستند. او گفت: «حمله کننده ها پرچم های ساختمان را به آتش کشیده اند و قصد داشته اند که دفتر را نیز به آتش بکشند که موفق به این کار نشده اند.»

ارسلان با بیان این که وکلای حزب شکایت کیفری خود را به دادسرای موش ارائه داده اند، افزود: «چگونه ممکن است ساختمانی که به طور شبانه روزی از سوی پلیس تحت کنترل قرار دارد، مورد حمله افرادی قرار بگیرد که قصد آتش زدن آن را دارند؟»

لازم به ذکر است، حمله به دفاتر HDP در شهرهای مختلف ترکیه توسط افراد ناشناس در دو سال اخیر افزایش پیدا کرده است. در مشهورترین این حملات که در پنج‌شنبه 17 ژوئن 2021 به ساختمان این حزب در ازمیر رخ داد، زن جوانی به نام دنیز پویراز از اعضا و کارمندان این حزب با شلیک گلوله جان خود را از دست داد. در این حادثه تنها یک فرد به نام اونور گنجر از سوی پلیس بازداشت شد و سیر دادگاه این حادثه تروریستی همچنان به آهستگی ادامه دارد.

کد خبر 41345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha