سنگ پران های قصرشیرین هم دستگیر شدند

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 عامل سنگ پرانی به سمت کامیون ها در شهرستان "قصرشیرین" خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار کرد: پس از فراخوان های متعدد شبکه های معاند مبنی بر اعتصاب کامیون داران، تعدادی افراد در همراهی با دشمنان نظام و انقلاب اقدام به ایجاد مزاحمت و سنگ پرانی به سمت کامیون ها کردند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر چند مورد سنگ پرانی به سمت کامیون ها در مسیرهای منتهی به بازارچه های مرزی "پرویزخان" و "خسروی" که جزو فعال رترین بازارچه های کشور هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا ماموران انتظامی قصرشیرین با افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان سنگ پرانی به سمت کامیون ها شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت آن ها را متوقف و نسبت به دستگیریشان اقدام کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی از موتورسیکلت توقیفی، تعدادی میخ دست ساز که برای پرتاب روی جاده و پنچرکردن لاستیک کامیون ها ساخته شده است، کشف شد.

وی در پایان از معرفی 2 جوان 29 و 32 ساله به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با چنین افرادی که برای دیگران مزاحمت ایجاد و خواسته یا ناخواسته در مسیر همسویی با دشمنان قرار گرفته اند جزو اولویت های اصلی پلیس است.

کد خبر 40822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha