انهدام ۴ باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان خبر داد و گفت: از اعضای این باندها ۷۶ قبضه اسلحه و ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ کشف شده است.

به گزارش کردپرس، سردار «علی‌اکبر جاویدان» اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در یک هفته اخیر پس از اطلاع از اینکه چند باند قاچاق قصد انتقال مقادیر زیادی سلاح و مهمات از مرزهای غربی کشور به داخل استان و شهر کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ عضو این باندها شده و در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر و از خودروها و مخفیگاهایشان بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی ها، ۷۶ قبضه اسلحه شامل ۵۷ قبضه سلاح شکاری و ۱۹ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از اهتمام پلیس برای برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: مقابله جدی با این افراد همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و اجازه نخواهیم داد عده ای با هر نیت و انگیزه ای دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام در ماه های اخیر تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در جامعه به کار گرفته و تلاش می کنند ضمن ایجاد رعب و وحشت میان مردم، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شوند که به فضل الهی تاکنون نتیجه نگرفته اند.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه هیچ چیزی برای پلیس ارجح‌تر از امنیت و آرامش مردم و جامعه نیست، گفت: شهروندان و مردم انقلابی کرمانشاه مطمئن باشند خدمتگزاران آن ها در مجموعه انتظامی استان شبانه روز و با همه توان برای این مهم تلاش کرده و اجازه نخواهند داد دشمنان به آنچه که می خواهند دست یابند.

کد خبر 40483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha