جوان اهل میدیات در تیر اندازی پلیس به شدت مجروح شد

سرویس ترکیه - یک جوان 21 ساله اهل میدیات به دلیل مقاومت در برابر پلیس برای ارائه مدارک شناسایی به ضرب گلوله مجروح شد.

به گزارش کردپرس، در پی تیراندازی یک افسر پلیس به آدم قارا جوان 21 ساله اهل میدیات ماردین، او از ناحیه گردن مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. حال قارا وخیم اعلام شده است.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، نیروهای گشت پلیس در بازار احشام محله ایشیکلار شهرستان میدیات، به طور تصادفی از قارا خواستند که مدارک هویت خود را نشان دهد. قارا که به دلیل یک سابقه کیفری نمی خواست از سوی پلیس شناسایی شود، مقاومت کرد و تصمیم به ترک محل گرفت که در این اثنا پلیس به سوی او آتش گشود. در پی اصابت گلوله به گردن قارا، او مجروح شد و روی زمین افتاد.

قارا در حالی که غرق خون بود به بیمارستان دولتی میدیات اعزام شد اما به دلیل وخامت حالش، از آنجا به بیمارستان آموزش پزشکی ماردین انتقال یافت. وضعیت قارا همچنان وخیم اعلام شده است.

لازم به ذکر است که از زمان کودتای نافرجام 15 جولای 2016 که وضعیت فوق العاده در ترکیه اعلام شد، نیروهای گشت پلیس در همه جای ترکیه به ویژه شهرهای کردنشین و شهرهای استراتژیک کشور، می توانند جلوی عابرین را گرفته و از آنها مدارک شناسایی طلب کنند. این نوع گشت با وجود به پایان رسیدن وضعیت فوق العاده همچنان بر جای خود باقی است و در هفته های اخیر شدت بیشتری یافته است.

کد خبر 37713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha