حضور ایلام در جشنواره شب‌های گردشگری برج میلاد تهران

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از حضور فعال ایلام در جشنواره شب‌های گردشگری در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره شب‌های گردشگری با محوریت منطقه غرب کشور و مشارکت چهار استان همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران، ویژه عموم هموطنان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: استان ایلام در این جشنواره با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، صنایع‌دستی و همچنین با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع شامل اجرای موسیقی‌های محلی و سنتی، کارگاه زنده صنایع‌دستی، تئاتر، مسابقه ایلام‌شناسی، گروه موسیقی و آیینی (سیروان)، پخش کلیپ‌های معرفی استان و ... حضور فعال دارد.

شریفی با بیان اینکه استان ایلام در تاریخ چهارم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در محل برج میلاد به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد، گفت: نمایشگاه و جشنواره گردشگری منطقه غرب کشور از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محل برج میلاد برگزار می‌شود و بازدید از آن عمومی است.

کد خبر 36030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha