ترکیه را به جنگ طولانی و همه جانبه تهدید می‌کنیم

سرویس سوریه- تیپ دموکراتیک شمال که شاخه‌ای از نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF)است، در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا آزادی همه سوریه از دست ترکیه و گروه‌های تروریستی دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

به گزارش کُردپرس، امروز جمعه ۲۲ ژوئیه، تیپ شمال دموکراتیک که بخشی از نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) است در بیانیه ای، تهدیدات ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه را محکوم کرد و اعلام کرد: همانند ادلب، شمال سوریه نیز برای ما بخشی از خاک‌ سوریه است و تا بیرون راندن ترکیه و گروه‌های تروریستی از گری‌سپی تا ادلب دست از مبارزه برنمی‌داریم.

در این بیانیه که «ابوعمر الادلیبی» فرمانده تیپ شمال آن را در مقر این تیپ ایراد کرد، آمده است: دولت ترکیه و اردوغان با بهانه‌های واهی بدنبال تجاوز و اشغال سوریه هستند و می‌خواهند با سوءاستفاده از شرایط منطقه به توسعه‌طلبی خود بپردازند. ما در نیروهای دموکراتیک شمال نسبت به هیچ کدام از مناطق خاک سوریه بی تفاوت نیستیم و دفاع از شمال سوریه را همانند دفاع از ادلب می‌دانیم که توسط سازمان های تروریستی تحت حمایت ترکیه اشغال شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: بر این اساس، ما با مردم و شهدای خود عهد می کنیم که تجاوز را دفع می‌کنیم و به دشمن درس قهرمانی می‌دهیم و آنها را از بی تدبیری خود پشیمان می‌نماییم. ما آنها را به جنگی طولانی و همه جانبه و تا آزادی همه خاک سوریه از راس العین تا ادلب تهدید می‌کنیم.

کد خبر 35909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha