عدم ورود به موقع مراجع نظارتی در پرونده مدیریت شهری

سرویس آذربایجان غربی- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در خصوص پرونده مدیریت شهری اگر مراجع نظارتی در شوراها و داخل نهادها به موقع ورود می کردند، امروز با این حجم از پرونده ها و البته این حجم سنگین از باورسوزی مواجه نبودیم.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در آیین معارفه مدیرکل جدید سازمان بازرسی آذربایجان غربی افزود: پیش بینی، پیش یابی و پیشگیری از نقطه های فساد ضروری است و در این صورت، هزینه های مقابله با فساد بسیار کمتر خواهد بود.

او اظهار کرد: مقابله جدی با مسئولی که مقوله فساد برانگیزی را رقم می زند، مطالبه جدی همگان است و سازمان بازرسی در آذربایجان غربی در این خصوص به خوبی اقدام کرده است.

او تاکید کرد: اگر نظارت ها به خوبی اتفاق افتاده باشد، فسادی نخواهد بود و این امر باید مورد توجه همگان باشد.

در این آیین با قدردانی از خدمات سجاد دده جانی مدیرکل پیشین، روح الله محبوبی به عنوان مدیرکل جدید سازمان بازرسی آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

به گزارش کردپرس، در سال های اخیر پرونده های متعدد از فساد مالی شورا و شهرداری ها در شهرهای آذربایجان غربی همچون کلان شهر ارومیه و مهاباد، بوکان، خوی و ... رسانه ایی شده و منجر به بازداشت تعدادی چند از شهرداران، شوراهای ادوار و کارمندان شهرداری در شهرهای مختلف استان شده است.

در پرونده فساد مالی شهرداری کلانشهر ارومیه، ۱۰۱ نفر متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و در نهایت صدور کیفرخواست برای ۸۴ نفر از متهمین پرونده صادر و شهردار سابق این شهر محمد حضرت پور هم بازداشت شد.

کد خبر 33713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha