رفع مشکل آب شرب قروه با اضافه شدن دو چاه به مدار

سرویس کردستان- سرپرست آبفا شهرستان قروه از اضافه شدن دو چاه به مدار آب شرب و عودت پول مازاد دریافتی از 34 مشترک ویلاشهر در کنار رفع مشکل آب 72 واحد مسکن ملی شهرک دانش خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پنجم فروردین ماه بود که در پی قطعی مکرر آب شرب قروه در تعطیلات نوروز و اعتراض به رئیس وقت آبفا شهرستان؛ مدیرکل آب و فاضلاب کردستان برای بررسی وضعیت به شهرستان آمد و به بازدید از مناطقی که مشکل داشتند پرداخت.

مردم در این بازدید از مشکلات موجود گفتند و در نهایت هم انتقادات صورت گرفته منجر به تغییر رئیس آبفا شهرستان شد و حالا هم بررسی ها نشان می دهد که با روی کار آمدن مدیریت جدید وضعیت در حال تغییر است.

یکی از مشکلاتی که مردم مطرح کردند مربوط به متقاضیان 72 واحد مسکن ملی بود. مشکلی که بعد از گذشت مدتی به گفته رئیس آبفا قروه حل شده است. «مشکل آب 72 واحد مسکن ملی شهرک دانش با اعتبار 350 میلیون تومان رفع شد و در حال حاضر این مشترکین در تأمین آب مشکلی ندارند».

«حامد مرادی» همچنین از رفع مشکلات ساکنان شهرک ویلاشهر در خصوص پول مازادی که از 34 مشترکی که گرفته شده بود گفت. «مبلغ 34 میلیون تومان اضافه پرداختی هزینه ماده 11 برای 34 مشترک شهرک ویلاشهر آماده واریز است و به نوبت به حساب مشترکان پرداخت خواهد شد».

«مرادی» سپس از وارد مدار شدن چاه اخل محوطه اداره که مدیرکل آبفا به آن اشاره کرده بود هم خبر داد. «یک حلقه چاه داخل محوطه اداره آب با 17 و نیم لیتر در ثانیه بود که با اعتبار 2 میلیارد تومان به مدار آب شرب قروه اضافه شد».

او به اقدامات انجام شده برای حفر چاه در دیوزند اشاره کرد. «برای چاه آب موجود در دیوزند هم هزار و 450 متر خط انتقال اجرا شده و تا اواسط تیرماه وصل و با اعتبار کلی 5 میلیارد تومان به مدار اضافه خواهد شد».

به گفته «مرادی» با حفر شدن این چاه ها و اضافه شدن به مدار آب شرب قروه مشکل قطعی آب رفع خواهد شد./

کد خبر 33657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha