نظارت بر کیفیت ساخت و ساز پروژه مسکن ملی ایلام افرایش می‌یابد

سرویس ایلام - استاندار در بازدید از پروژه مسکن ملی در شهر ایلام از افزایش نظارت بر کیفیت ساخت و ساز مسکن ملی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا روند پیشرفت واحد‌های مسکن ملی در استان را رضایت بخش ذکر کرد و گفت: این طرح می تواند بخشی از نیاز مسکن شهروندان را برطرف کند.

وی در ادامه خواستار نظارت بیشتر بر کیفیت ساخت و ساز پروژه مسکن ملی شد و اظهار داشت: در کنار تسریع در تکمیل واحد‌های ملی مسکن در استان نباید پیمانکاران پروژه از کیفیت ساخت غافل شوند و در این راستا لازم است نظارت بر کیفیت ساخت پروژه مسکن ملی توسط ناظران افزایش یابد که پس از ساخت در نظر ساخت و امنیت ساکنان با مشکل مواجه نشود.

استاندار ایلام ادامه داد: نوع مصالح بکار رفته در طرح های ملی مسکن نیز باید دارای استانداردهای لازم و مطابق با تمامی اصول فنی و مهندسی باشد.

۳۶ هزار و ۵۶۸ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی در این استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه بوده است‌.

سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون ۱۵.۹ هکتار زمین جهت احداث این واحدها در استان واگذار شده است.

تاکنون ۳۷ هزار و ۵۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند و تاکنون ۹ هزار و ۸۰۶ نفر حائز شرایط اولیه و چهار هزار و ۳۴۴ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

به‌ گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، یک هزار و ۸۲۰ نفر از متقاضیان طرح مسکن ملی نیز آورده خود را واریز کردند.

کد خبر 30205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha