خانه تکانی را اساسی انجام بدهید حتی برای مدیران! / عبداله مرادی

سرویس کرمانشاه _ موضوع ضرورت تغییر هرچه سریع تر مدیران قبلی و انتخاب یک تیم همسو با سیاست ها و اولویت های استاندار جدید، دستمایه یادداشتی از عبداله مرادی مدیر گروه رسانه ای میلکان قرار گرفته که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ در فصل خانه تکانی نباید تنها قسمت‌هایی که جلوی چشم است و همیشه گردگیری می شود را تمیز کرد. خانه تکانی زمانی معنی پیدا می کند که تمام گوشه کنارها، پشت کمدها، زیر مبل، فرش و .. همه و همه را تمیز کنی.

الان که فصل خانه تکانی مدیریت استان با خانه‌تکانی پایان سال همزمان شده جا دارد که در کنار مدیران ادارات شاخص استان، پست‌های مدیریتی که با کار نکردن و سکوت، خودشان را از چشم رسانه ها و مدیریت ارشد پنهان کرده‌اند را نیز تکانی بدهید. این ادارات علی‌رغم حساس بودن حوزه کاریشان به واسطه حرکت دنیا و ایران به سوی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، نه تنها کاری برای این استان نکرده‌اند بلکه کسب و کارهای این حوزه را نیز قفل کرده‌اند.

این مدیران از صندلی ریاستی که در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد به آنها سپرده شده بود به خوبی مراقبت کرده‌اند. این‌درحالی است که در دنیا به دلیل سرعت فن‌آوری، حتی مدیران بخش های خصوصی هم بیشتر از دوره های کوتاه سه یا چهارساله تاب آوری حرکت و‌ برنامه‌ریزی فناورانه را ندارند.

توسعه‌ی این‌حوزه را باید گروه‌های مدیریتی از بین جوانان با تحصیلات و آگاهی این حوزه راهبری و اداره کنند!

کد خبر 29073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha