‍ تپه الله اکبر جوانرود، بایدها و نبایدها / سید علاءالدین حیدری

سرویس کرمانشاه _ سید علاءالدین حیدری از فعالان مدنی و اجتماعی اهل سنت کرمانشاه، پیرامون وضعیت تپه الله اکبر جوانرود و حواشی پیرامون واگذاری آن برای اجرای طرح های گردشگری، مطلبی به نگارش درآورده که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ این‌روزها شاهد انتشار اخباری در مورد واگذاری زمینهای اراضی ملی جوانرود معروف به تپه " الله اکبر " هستیم. خبرهایی که طبعتا با توجه سوابق پرونده مذکور و نیز بروز حواشی چند سال اخیر پیرامون آن حساسیت برانگیز و در کانون توجه افکار عمومی منطقه اورامانات قرار گرفته است.
فارغ از روند حقوقی و قضایی این پرونده معتقدم که واگذاری این اراضی با توجه به موقعیت جغرافیایی، حساسیت افکار عمومی، شائبه های مطروحه، مخالفت افکار عمومی و نیز ضرورت در نظر گرفتن آرامش عمومی، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و ... این واگذاری در سطح بالاتری باید متوقف و از بروز التهابات اجتماعی ممانعت گردد.
اساسا روح حاکم بر واگذاری اراضی ملی برای پروژه های مختلف ایجاد رضایتمندی و به جهت بالابردن سطح آرامش عمومی است نه در نظر گرفتن مصلحت و منافع مجریان پروژه، که لازم است بدان توجه جدی کرد.
اصرار مجریان پروژه بر زمین های مذکور غیر لازم و خلاف مصلحت عمومی است. اجرای این پروژه نه می تواند رضایتمندی عمومی ایجاد کند و نه منطقی بنظر می رسد. راه حل میانه این قضیه اینست که با خرد جمعی مکانی دیگر در نظر گرفته شود. امیدوارم مسئولین محترم با حساسیت لازم به این موضوع ورود کرده و تمامی جوانب آنرا مدنظر قرار دهند.
آنچه در اولویت می باشد همان آرامش و امنیت جامعه است که هر دو طرف (موافق و مخالف) باید آنرا نصب العین خود قرار دهند.

کد خبر 27708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha