۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏(‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

نوکانی با اشاره به فعالیت‎ ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: ۵ میلیون لیتر سوخت در بخش چاه های مجاز آب کشاورزی و ۲ میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

کد خبر 2769586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha