بنیاد موقوفه «ماه رخسار خانم» حامی هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد کردستان شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: بنیاد خیریه موقوفه معتمد وزیری (ماه رخسار خانم)، به عنوان حامی مالی، حمایت هزار کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان را پذیرفت.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در آئین تجلیل از بنیانگذاران بنیاد خیریه موقوفه معتمد وزیری (ماه رخسار خانم)، گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد کردستان در ماه رمضان، کمک به خانواده های نیازمند، اطعام ایتام و حمایت مالی از ایتام است، که امسال نسبت به سال گذشته توانست عملکرد بهتری با همراهی مردم و خیران داشته باشد.

وی اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه که به دیدار خانواده های مددجو اختصاص دارد در این ماه مبارک انجام شد و با حضور مسئولان بخشی از مشکلات آنها نیز مرتفع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: اطعام ایتام از برنامه های ماه مبارک رمضان است که با مشارکت مردم و خیران توانستیم بخش عظیمی از جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهیم.

طوسی ادامه داد: حامی یابی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد یکی دیگر از برنامه های این نهاد مردمی در ماه رمضان است که در همین مراسم توسط بنیاد موقوفه ماه رخسار خانم، یک هزار نفر از ایتام توسط این بنیاد مورد حمایت قرار می گیرند.

کد خبر 2769061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha