۴۶۱۳ نفر از خدمات دندانپزشکی بیمارستان کوثر سنندج بهره مند شدند

رئیس بیمارستان کوثر سنندج گفت: سال گذشته به ۴ هزار و ۶۱۳ نفر در کلینیک دندان پزشکی این مرکز درمانی و آموزشی، خدمات ارائه شد.

به گزارش کرد پرس، محمدآزاد ماجدی گفت: هزار و ۳۸ مورد از این خدمات مربوط به کشیدن دندان رویش یافته یا ریشه آشکار با الواتور خارج کردن با فورسپس بود.

وی با بیان اینکه هزار و ۴۷ مورد نیز مربوط به ویزیت عمومی دندانپزشکی بدون نسخه الکترونیک بوده است، افزود: ۵۵۰ مورد هم مربوط به آمالگام یک، ۲، ۳ و ۴ سطحی دندان های شیری یا دائمی، ۹۱۰ مورد کامپوزیت رینی، ۷۸۸ مورد اندو و ۲۸۰ مورد نیز برای سایر خدمات دندان پزشکی از قبیل درمان مجدد، درمان پالپ، جرم گیری و پالپوتومی بوده است.

رئیس بیمارستان کوثر سنندج اظهار کرد: در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری هم به ۱۶۲ نفر از مراجعین به کلینیک دندان پزشکی بیمارستان کوثر، خدمات دندان پزشکی ارائه شد.

ماجدی با اشاره به اینکه، درمانگاه مذکور در تمامی روزهای سال (تعطیل و غیر تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعین است، ادامه داد: برای رفاه حال همشهریان در این کلینیک هزینه های همه خدمات به صورت بیمه ای و با تعرفه دولتی محاسبه و دریافت می شود.

کد خبر 2768961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha