مردم ایلام پای کار انتخابات برای تشکیل مجلس قوی و کارآمد

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه چشم امید دوستداران نظام امروز به رأی مردم است، اظهار داشت: مردم ایلام پای کار انتخابات برای تشکیل مجلس قوی و کارآمد هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز جمعه در حاشیه انداختن آرای خود به صندوق أخذ رأی در دستان توحید شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همه کسانی که دلداده نظام و شهدا هستند به سرنوشت کشور تعصب و غیرت خاصی دارند.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اهمیت بالای انتخابات امروز گفت: همه دوستداران انقلاب چشم امیدشان امروز به حضور حداکثری و آگاهانه مردم کشورمان است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین مسائل تأثیرگذار کشور است، افزود: همه دلدادگان به نظام و شهدا نسبت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی تعصب می‌ورزند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وفاداری مردم استان به نظام و خون شهدا گفت: امروز آنها با درک حساسیت‌ انتخابات امروز بار دیگر این وفاداری را ثابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: همه مردم کشور و همچنین مردمان این دیار شهیدپرور برای رفع یا کاهش مشکلات و حفظ و تقویت امنیت کشور به صحنه می‌آیند تا یک مجلس قوی،کارآمد و متعهد را تشکیل دهند.

وی به حضور پررنگ رأی اولی‌ها در همان لحظات ابتدایی شروع انتخابات اشاره و این امر را یکی از مصادیق بارز بلوغ سیاسی این نوجوانان خواند و گفت: آنها آمده‌اند، تا اولین نقش مهم و تأثیرگذار سیاسی خود در سرنوشت کشور را ایفا کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم به وظایف سیاسی خود در قبال سرنوشت نظام آگاه هستند، خاطر نشان کرد: آنها همواره با حضور تأثیرگذار و به موقع خود پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

کد خبر 2767610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha