مردم بانه در ساعات اولیه با روحیه و پرشور پای صندوق حضور یافتند

سرویس کردستان- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: مشارکت مردم در انتخابات بر خلاف تبلیغات رسانه های دشمن بی نظیر است و مردم در ساعات اولیه روز جمعه در پای صندوق های رای حضور داشتند که با توجه به حضور پرشور مردم مشارکت در این دوره بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار کرد پرس، احسان درویشی روز جمعه با حضور در پای صندوق رای در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرستان بانه با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای افتخار بزرگ دیگری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به فرآیند آسان در انتخابات این دوره افزود: با توجه به اینکه استفاده از فناوری های نوین حضور انتخابات این دوره هموارتر شده و رای دهندگان علاوه بر شناسنامه می توانند با همراه داشتن کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهینامه رانندگی رای بدهند که بر اساس سامهنه مشخص می شود که چه کسانی در رای گیری شرکت کردند.

درویشی گفت: مردم شهرستان بانه با اری گفتن به نظام جمهور اسلامی ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند و با این حماسه ای که خلق می کنند امیدواریم که با پشتوانه این مردم خدمات بهتر و بیشتری برای مردم فراهم کنم.

وی اضافه کرد: فرآیند انتخابات در شهرستان بسیار خوب به پیش می رود و همه سیستم ها نیز آنلاین هستند و بیش از ۲ هزار نفر  عوامل اجرایی در روند این انتخابات با فرمانداری همکاری می کنند.

در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه سقز و بانه ۱۱ کاندیدا با هم رقابت می کنند و همچنین در دوره ششم مجلس خبرگان رهبری هم ۴ کاندیدا با هم رقابت می کنند تاکنون ۹ نفر از کاندیداهای حوزه سقز و بانه به نفع دیگر کاندیداها انصاف دادند.

در شهرستان بانه ۱۱۰ حوزه اخذ رای برای این دوره از انتخابات پیش بینی شده که از این تعداد ۴۸ شعبه شهری و ۶۲ شعبه روستایی و ۵۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار است

کد خبر 2767606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha