کرمانشاهی‌ها به صورت خانوادگی پای صندوق‌های رای حاضر شوند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه بر حضور کرمانشاهی‌ها به صورت خانوادگی در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: انتخابات یک امر خیر است و باید برای مشارکت در این امر خیر از هم پیشی بگیریم.

به گزارش کردپرس؛ محمد طیب صحرایی صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران گفت: به فرموده حضرت امام خمینی رحمه الله علیه میزان رای ملت است و ۱۱ اسفند در واقع روز مردم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در همان دقایق اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رأی خود را در صندوق انداختند.

صحرایی بر حضور کرمانشاهی‌ها به صورت خانوادگی در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: انتخابات یک امر خیر است و باید در این امر خیر از هم پیشی بگیریم.

استاندار کرمانشاه گفت: چند ماه گذشته شاهد یک مجموعه تلاش اثرگذار و فزاینده در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم و امروز مقدمات اخذ رأی کاملا فراهم است و همه چیز برای یک حضور باشکوه مردم بزرگ ایران آماده است.

وی افزود: همچنین در نقاط مختلف استان این آمادگی مناسب و حداکثری برای دریافت رای فراهم است.

صحرایی گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر از اقشار مختلف در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت می کنند و در واقع انتخابات را خود مردم برگزار می کنند.

وی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی، خدماتی و نظامی و امنیتی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مشارکت دارند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 2767599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha