۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج در ایام دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار شهرستان سنندج در مراسم افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج، گفت: امسال ۴۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به بخش سیروان اختصاص یافته است.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در سفر به بخش سیروان و در جمع مردم روستای حلوان، ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در طول ۴۵ سال عمر پربرکت نظام اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت ها و خدمات زیادی انجام شده و امروز مردم استان کردستان در روستاهای صفر مرزی و با وجود طبیعت کوهستانی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با برشمردن خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف در روستاهای شهرستان سنندج، اظهار کرد: ضریب راه روستایی در وضعیت مناسبی است و امسال نیز ۹ میلیارد تومان بودجه برای توسعه راه روستایی در بخش سیروان تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان سنندج از برکات مهم انقلاب اسلامی در کنار کارهای عمرانی حوزه فرهنگ و عزت مندی مردم عنوان کرد و افزود: مردمی بودن بزرگترین شاخصه ی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسئولین نیز به تعبیر مقام معظم رهبری نوکر و خدمتگزار مردم هستند.

عسکری تجلی حضور مردم در جمهوری اسلامی را مشارکت در انتخابات برشمرد و ادامه داد: دشمن تلاش می کند که مردم را از مشارکت در انتخابات نا امید کند و حضور مردم پای صندوق های رأی نقشه دشمنان را خنثی و امنیت و اقتدار و صلابت کشور را تأمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی شکل خواهد داد، یادآور شد: یک مجلس قوی می تواند ریل گذاری صحیحی انجام داده و به عنوان بازوی کمکی مسیر حرکت را برای دولت به درستی تعریف کرده و شاهد پیشرفت استان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: با پیگیری های استاندار کردستان مشکلات پیش روی آبگیری سد ژاوه بر طرف می شود و شاهد آبگیری این سد و بهره مندی از امکانت آن در بخش سیروان خواهیم بود.

در سومین روز از ایام دهه مبارک فجر فرماندار سنندج به همراه تعدادی از مسئولان شهرستانی با سفر به بخش سیروان شهرستان سنندج چند طرح عمرانی روستایی را افتتاح کرد.

طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی در روستای سو، طرح آبرسانی روستای دره کوله و افتتاح پل دسترسی به مزارع کشاورزی روستای شیان و نیز بهره برداری از طرح هادی روستایی در روستاهای هشمیز و حلوان از پروژه های بود که با حضور فرماندار سنندج به بهره برداری رسید.

کد خبر 2766571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha