نقد کردن یک مدیر توسط رسانه زیر سوال بردن نظام نیست

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست با جمعی از اصحاب رسانه استان به مناسبت روز بسیج رسانه، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها دلسوز نظام هستند و نقد کردن یک مدیر زیر سوال بردن نظام نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: اگر فضایی وجود داشته باشد که رسانه انتقاد نکند، پیشرفت حاصل نمی شود و اگر مسئول یا مسئولینی فضایی را ایجاد کنند که اصحاب رسانه جرات نقد نداشته باشند این مسئولین مستبد، هستند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: باید فضا طوری باشد که فضای انتقاد منصفانه وجود داشته باشد و مسئولان باید پاسخگوی افکار عمومی بوده و تحمل انتقاد داشته باشند.

کریمی تبار گفت: بنده بارها در جلسات خدمت مسئولین، هم استانداران قبلی و هم فعلی عرض کردم که ممکن است جایی لازم باشد بنده در تریبون نماز جمعه شما را نقد کنم، و شما بایستی تحمل آن را داشته باشید.

وی افزود: اگر ما بخواهیم در استان پیشرفت داشته باشیم طبیعتاً باید مسئولین به نقد کشیده شوند و نقاط ضعف و قوت آنها مطرح شود و اگر چنانچه آماری ارائه می‌شود که با واقعیت طابق نیست، مسئول باید بتواند آنرا اثبات کند.

کد خبر 2765550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha