برگزاری نشست تشکیل ساختار اداری جدید مدیریت خودگردان

سرویس سوریه - اعضای مجلس دموکراتیک خلق‌های مدیریت خودگردان در نشستی در رابطه با تشکیل یک ساختار اداری جدید که منطبق بر قرارداد اجتماعی و تضمین اجرای آن باشد، گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس، اعضای مجلس دموکراتیک خلق‌ها در مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) روز یکشنبه با برگزاری نشستی در مورد تشکیل یک ساختار اداری جدید که منطبق بر قرارداد اجتماعی و تضمین اجرای آن باشد، بحث و گفتگو کردند.

به نوشته آژانس خبری نورس‌پرس، در تاریخ ۱۲ دسامبر، AANES قرارداد اجتماعی ارائه شده که مجموعه‌ای از اصول نظری و عملی، قوانین و مقررات سازمانی برای تعیین حقوق و وظایف افراد و مسئولین منطقه است را تصویب کرد.

در این رابطه «یاسر سلیمان» معاون مشترک مجلس دموکراتیک خلق‌ها اعلام کرد که در این نشست چگونگی اجرای مفاد قرارداد اجتماعی جدید از جمله تشکیل کمیسیون عالی انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت که این کمیسیون مسئولیت سازماندهی، آماده سازی و نظارت بر انتخابات در شمال و شرق سوریه را بر عهده خواهد داشت.

وی در پایان گفت: «در این نشست در مورد تشکیل دادگاه حمایت از قراردادهای اجتماعی و نهاد عمومی کنترل مالی و حسابداری بحث و تبادل نظر شد که طولانی ترین مدت اجرای این احکام یک ماه است.»

کد خبر 2765547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha