حضور پرشور در انتخابات، اقتصاد و فرهنگ کشور را متحول می کند

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرکت پرشور در انتخابات و تولید قدرت، می تواند برنامه تحولی خوبی برای اقتصاد و فرهنگ کشور ارائه داد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام حسین طائب در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه های کردستان در نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان و فرهنگیان استان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: دشمنان ما امروز دوگانگی در انتخابات را دنبال می کنند، پس باید مراقب بود و فریب توطئه های دشمن را نخورد.

وی به نقش دانشجویان در آینده کشور پرداخت و اظهار کرد: امروز تلاش برای تولید علم در دانشگاه ها ضروری است و دانشجویان باید در رقابت علمی جهانی شرکت داشته باشند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال سیطره بر جهان بوده و هستند، افزود: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که با قدرت و نفوذ خود ارزش های آمریکایی را در جهان گسترش دهند و بزرگترین مانع خود را ارزش های دینی به ویژه اسلامی می دانند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: امروز اهداف تفرقه افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می شود و حضور گسترده مردم در انتخابات، منجر به شکست تهدیدها می شود و آحاد ملت با احساس تکلیف کردن، موضع خود در جبهه جنگ جهانی را مشخص می کنند.

وی یادآور شد: امروز در جهان بحث در قدرت و هژمونی است؛ اگر باور داشته باشیم که همه قدرت ها متعلق به خداوند به عنوان قدرت مطلق است، پیروز خواهیم بود.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اقتصاد آمریکا امروز اقتصاد برتر جهان است، اما با این وجود کشور چین را در اقتصاد، تکنولوژی و قدرت دفاعی رقیب آینده خود می داند و معتقد است که روسیه فقط در تهدید زدایی حرف اول جهان را می زند، همچنین ایران را سومین تهدید خود در برپایی قدرت حکمرانی جدید در جهان معرفی می کند.

حجت الاسلام طائب گفت: امروز اهداف تفرقه افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می شود، اما ما با وجود قدرت الهی و تولید قدرت در برابر افکار دشمن، این اهداف را شکست خواهیم داد. حضور گسترده مردم در انتخابات، قدرت شکست تهدید را موجب می شود، لذا آحاد ملت با احساس تکلیف کردن موضع خود در جبهه جنگ جهانی را مشخص می کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست دانشجویان به ارائه پرسش هایی در حضور حجت الاسلام طائبی و مسئولان استان پرداختند.

کد خبر 2765492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha