۲۲ هزار بسته معیشتی سپاه در کردستان توزیع شد

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ۲۲ هزار بسته معیشتی سپاه بیت المقدس در کردستان توزیع شد.

به گزارش کرد پرس، امروز همزمان با سراسر کشور مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم با حضور مسئولان استانی در سنندج برگزار شد که در این مرحله از کمک های مومنانه سپاه بیت المقدس ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال در کردستان توزیع می شود.

سپاه کردستان همچنین ۵۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال به زوج های نیازمند این استان اهدا کرد و افتتاح ۸ پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای بخش زرینه اوباتو با هزینه کرد بیش از ۱۳ میلیارد تومان در کردستان یکی دیگر از برنامه های نهضت خدمت مومنانه بود که امروز در کردستان انجام شد.

کمک ۸۴ میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم با اعلام اینکه امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم استان ارائه شده است، گفت: امروز هم به یاد حاج قاسم حدود ۳۲ میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می شود.

سردار جمشید رضایی اظهار کرد: امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان در قالب بسته های لوازم التحریر و بسته های معیشتی و پروژه های عام المنفعه به مردم کردستان کمک شده است.

وی افزود: در طول این هفته هم ۲۲ هزار بسته به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال، ۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توزیع می شود و ۸ پروژه آبرسانی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

خدمات بی شائبه سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست

امام جمعه سنندج نیز در این مراسم بیان کرد: سپاه در تمامی عرصه ها به خصوص کمک به نیازمندان اقدامات ویژه ای انجام داده و این خدمات بر هیچ کس پوشیده نیست.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ادامه داد: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و ایثارگری در این میدان، ایستادگی در برابر ظلم و مقابله با استکبار را به ما آموخت.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر خدمات ارزشمند خود از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون همزمان با شیوع کرونا توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار قرار داد و اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده که بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: توزیع کمک های مومنانه در بین نیازمندان بعد از شیوع کرونا ادامه داشته و توانسته کمک خوبی به محرومین و نیازمندان داشته است.

مردم قدردان خدمات سپاه هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: سپاه در همه حوزه ها در خدمت مردم بوده و هر آنچه در توان داشته باشد را در طبق اخلاص گذاشته و مردم قدردان این همه تلاش هستند.

عبدالله رشیدی پور با بیان اینکه امروز نتایج پیگیری های سردار سلیمانی را شاهد هستیم، اظهار کرد: امروز مقاومت هیمنه پوشالین استکبار را به جهان ثابت کرده است.

وی خدمت به مردم و در خدمت ملت بودن را فلسفه انقلاب اسلامی دانست و افزود: موضوع کمک های مومنانه، انجام خدمات عام المنفعه و اجرای پروژه های مختلف در همین راستا انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان بیان کرد: یکی از سیاست های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خدمت در مناطق محروم و اجرای پروژه های عمرانی است که زمینه خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم می سازد.

رشیدی پور به نقش سپاه در تامین امنیت نظام و کشور از اول انقلاب تا کنون اشاره کرد و ادامه داد: خدمات سپاه به نظام تنها به تامین امنیت خلاصه نمی شود و این نهاد انقلابی و ولایی با تمام قدرتی که دارد در همه حوزه ها در خدمت به مردم بوده و هرآنچه در توان داشته باشد را در طبق اخلاص گذاشته و مردم قدردان این همه تلاش هستند.

کد خبر 2765219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha