انشعابات غیرمجاز خط انتقال هانی کوان باید تعیین تکلیف شود

سرویس کرمانشاه _ فرماندار پاوه گفت: باید انشعابات غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه، تعیین تکلیف و شهرداری نیز وضعیت احکام صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ را روشن کند.

به گزارش کردپرس؛ علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز در این شهرستان، اظهار کرد: علی‌رغم تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز، اما متاسفانه گاها شاهد ارائه خدمات برخی دستگاه های خدمات‌رسان به اینگونه ساخت و سازها هستیم.

 فرماندار پاوه گفت: براساس قانون امورات مربوط به محدوده روستا با دهیاری و محدوده شهر را با شهرداری و خارج از این دو محدوده با بخشدای‌ها است.

وی از بخشداران خواست تا نظارت بیشتری بر نحوه صدور مجوزهای ساخت در روستاها توسط دهیاری ها داشته باشند تا مجوزها با دقت بیشتر و در چارچوب ضوابط و مقررات صادر شود. 

 وی تصریح کرد: امور آب و راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با نظارت و مراقبت از حرایم رودخانه ها و راه ها از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حرایم مربوطه ممانعت بعمل آورده و با متخلفین برخورد قانونی نمایند. 

 فرماندار پاوه در پایان، گفت:مدیریت آب و فاضلاب شهرستان با کمک پیمانکار مربوطه باید انشعابات غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه را تعیین تکلیف کند.

کد خبر 2764925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha