بیجار به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کردستان معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با توجه به حمایت مردم و مسئولان، شهرستان بیجار به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شد.

به گزارش کرد پرس، علی اصغر دریایی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان که با حضور هنردوستان و مسئولان در پردیس سینما آزادی بیجار برگزار شد، گفت: هنرهای نمایشی بهترین روش برای انتقال محتوا است.

وی افزود: در تولیدات نمایشی واسطه ای بین  هنرمندان و مردم نیست و هنرمندان ما باید محتوای خودشان را به سمت مشکلات جامعه ببرند و جریان ساز شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: هنر شما با توجه به مشکلات فعلی باری از جامعه بر می دارد.

دریایی با تاکید بر اینکه امنیت ما مرهون خون شهیدان است، ادامه داد: اگر کارونال شما امروز دل کودکی را شاد کرد در جای دیگر از جغرافیا کودکانی زیر بمب باران صهیونیست ها هستند که باید مظلومیت آنها را به قلم بکشیم.

وی با بیان اینکه امروز هر کسی به هر نحوی می تواند باید مظلومیت غزه را به گوش جهانیان برسد، یادآور شد: امروز شاهد تمرکز زدایی جشنواره ها در سطح مرکز استان هستیم و در هر شهر شاهد برگزاری یک برنامه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: با توجه به حمایت مردم و مسئولان از این جشنواره، شهرستان بیجار به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شد و همین به عنوان شناسنامه هنری شهرستان است.

کد خبر 2763415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha