تداوم اخلال در مدیریت شهری موجب انحلال شورا می شود

سرویس کرمانشاه _ فرماندار کرمانشاه با هشدار جدی به اعضای شورای شهر گفت: اقدامات اخیر اعضای شورای شهر مصداق اخلال در مدیریت شهری است و تکرار این حرکات غیرقانونی می‌تواند به انحلال شورا منجر شود.

به گزارش کردپرس، محمدرضا آمویی، در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه، گفت: چندین جلسه شورای شهر کرمانشاه به دلیل عدم حضور برخی از اعضاء تشکیل نشده است و کارها روی زمین مانده است.

وی خاطرنشان کرد: عدم تشکیل جلسات شورا مصداق بارز اخلال در مدیریت شهری است، چرا که لوایح مهم و ضروری شهر بلاتکلیف مانده و کار شهر مختل شده است.

فرماندار کرمانشاه افزود: با پیگیری های صورت گرفته از طریق شورای حل اختلاف استان، رای سلب عضویت برخی اعضاء صادر شد که روال آن در دست انجام است و به زودی به شورای حل اختلاف مرکزی ارسال می شود. و اگر روند عدم تشکیل جلسات ادامه یابد، سلب عضویت دیگر اعضا از طریق شورای هیات حل اختلاف پیگیری به شکل جدی در دستور کار قرار می گیرد.

وی گفت: مردم کرمانشاه از وضعیت فعلی شورای شهر گله مند هستند و ادامه روند فعلی برای هیچکس قابل قبول نیست.

آمویی با گلایه از رسانه‌های استان گفت: انتظار این بود رسانه ها ورود جدی‌تری به این مسئله داشتند و دغدغه ها و مطالبات مردم را جدی‌تر دنبال می کردند.

وی در ادامه گفت: شهردار کرمانشاه طی نامه ای که به تازگی ارسال شده درخواست جلسه فوق العاده برای بررسی ۲۶ لایحه مهم شهر را داشته اند. اگر این لوایح مهم و ضرورت بوده چرا شهردار زودتر نامه را ارسال نکرده اند تا ما رسیدگی کنیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر هشدارهای لازم را به اعضای شورای شهر داده ایم و با تمام اعضا اتمام حجت کرده ایم اگر روند فعلی ادامه یابد با توجه به اتمام حجتی که صورت گرفته برخوردهای مختلف از جمله پیگیری برای سلب عضویت اعضا و... در دستور کار قرار دارد و یکی از ابزارهای در دستور کار هم انحلال شورا است.

کد خبر 2763181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha