فرماندار مهاباد: رژیم صهیونیستی بدترین جنایت را علیه مردم فلسطینی انجام داد

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت و همکاری کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا بدترین جنایت طول تاریخ را علیه کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی انجام داد.

به گزارش کردپرس، حسن عباسی روز چهارشنبه در تجمع مردم شهرستان مهاباد که در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در میدان شهدای این شهر برگزار شد، افزود: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در تمام قوانین جنگی مصون هستند، با اقدام ضد بشریت رژیم صهیونیست مورد هدف قرار گرفت و کودکان و زنان و افراد بی گناه را در این پناهگاه به کام مرگ کشاند.

فرماندار ویژه مهاباد با قدردانی از تجمع خودجوش مردم برای محکومیت جنایات های رژیم صهیونیستی اضافه کرد: حمایت از مردم ظلم دیده فلسطینی یک تکلیف شرعی و انسانی بوده و همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او بیان کرد: آمریکا مسئول مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطینی است.

عباسی با تاکید بر اینکه حمله به بیمارستان و کشتار مردم بی گناه ادعای دروغین مدافعان حقوق بشر را بار دیگر نشان داد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر کشورهای مسلمان هر حمایتی که لازم باشد از مردم فلسطین انجام خواهد داد.

در پایان این تجمع، معترضان مهابادی که با خود پرچم حماس و فلسطین را حمل می کردند، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زده و فریادهای «الله اکبر»، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

در ارومیه نیز دانشجویان دانشگاه‌های ارومیه از جمله دانشگاه سراسری و آزاد، ظهر روز چهارشنبه با تعطیل‌کردن کلاس درس خود، به حمایت از مردم مظلوم غزه برخاسته و علیه رژیم  صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش کردپرس، در پی جنایات صهیونیست‌ها در غزه دیشب با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه تعداد زیادی کشته و مجروح شدند و به همین مناسبت امروز در ایران عزای عمومی اعلام شد.

کد خبر 2762102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha