برندسازی محصولات عشایر ایلام برای نخستین بار

سرویس ایلام - سرپرست امور عشایر استان ایلام از حضور جامعه عشایری این استان در پنجمین نمایشگاه ملی معرفی و عرضه محصولات و توانمندی های روستاییان و عشایر با ارائه ۱۴۰ محصول خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برای نخستین بار محصولات عشایر استان برندسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدجواد خانزادی اظهار کرد: در این نمایشگاه جامعه عشایری استان ایلام با یک سیاه چادر و یک غرفه به معرفی و عرضه محصولات تولیدی خود در زمینه های مختلف می پردازند.

وی یادآور شد: استان ایلام در حوزه صنایع دستی، سوغات محلی، خوراکی های بومی و سنتی، نواها و موسیقی های آیینی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

خانزادی بیان کرد: انواع شیرینی و نان، نوشیدنی های محلی، گلیم، چیت، عسل، روغن، لبنیات و دیگر تولیدات خوراکی یا صنایع دستی عشایری در این نمایشگاه عرضه می شود.

سرپرست امور عشایری استان ایلام افزود: اجرای موسیقی و برنامه های آیینی محلی با سازهای سنتی از دیگر برنامه های غرفه استان ایلام است.

خانزادی تاکید کرد: در این نمایشگاه تمام محصولات تولیدی با برند عشایر استان عرضه می شود تا بازدیدکنندگان از طریق این برندها با محصولات استان ایلام بیشتر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های استان در پنجمین نمایشگاه ملی روستا و عشایر معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه عشایری استان به سرمایه گذاران است.

خانزادی خاطرنشان کرد: بازاریابی و فروش، برندسازی و بسته بندی شکیل محصولات عشایری و جذب سرمایه گذار به عنوان حلقه های مفقوده اقتصاد عشایر استان ایلام به شمار می رود که با شرکت در نمایشگاه های مختلف این حوزه ها تقویت می شود.

کد خبر 2761625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha