فرماندار: بوکان ظرفیت‌های بالایی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی دارد

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار بوکان گفت: در صورت حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های حداقلی موجود و با اتکا به منابع انسانی و مفاخر ارزشمند منطقه برگزاری جشنواره های فرهنگی می توانند به صورت فصلی و حتی ماهیانه تداوم داشته باشد.

به گزارش کردپرس، فرماندار شهرستان بوکان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی پس از خیرمقدم به مهمانان و هنرمندان ۲۳ استان کشور که در بوکان حضور بهم رسانده‌اند و قدردانی از دست اندکاران این رویداد بزرگ ملی، بوکان را شهر نامداران هنر و فرهنگ وصف کرد.

خشایار صنعتی با اشاره به خدمات اساتید برجسته موسیقی، نقاشی و ادبیات من جمله زنده یاد استاد حسن زیرک، آقایان شیرزاد و امیری و دیگر فرهیختگان گذشته و معاصر، آثار این بزرگان را جزو عناصر فرهنگ ساز، احیا کننده ارزش‌ها و مسبب همگرایی اجتماعی نام برد.
 
فرماندار بوکان با برشمردن غنای فرهنگی منطقه ظرفیت‌های ارزنده بوکان را در برگزاری مراسمات و گردهمایی‌های ملی و حتی بین‌المللی گفت:  در صورت حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های حداقلی موجود و با اتکا به منابع انسانی و مفاخر ارزشمند منطقه برگزاری برنامه‌هایی از این دست به صورت فصلی و حتی ماهیانه تداوم داشته باشد.

گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان با ۳۶ اثر از هنرمندان ۲۲ استان کشور به مدت ۳روز (۸ تا۱۰) مهرماه ۱۴۰۲ در سالن فرهنگ و ارشاد بوکان به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

کد خبر 2761417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha