جشن بزرگ «مهمانی امت احمد» در سنندج برگزار شد

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور هزاران نفر از مردم شهر سنندج و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، جشن امت احمد (ص) به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت شامگاه امروز جمعه هفتم مهر ماه با حضور پرشور مردم شهر سنندج و هنرمندان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد.

این مراسم که با استقبال هزاران نفری مردم شهر سنندج روبرو شده بود، از پیاده‌راه فردوسی این شهر آغاز و به میدان انقلاب و خیابان‌های امام‌خمینی (ره) و طالقانی منتهی می‌شد و در طول مسیر نیز حدود ۸۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، سلامت و ایستگاه‌های صلواتی توزیع غذا و نوشیدنی برپا شده بود و به مردم ارائه خدمات می‌کردند.

اجرای نواهای عارفانه، مداحی و دف‌نوازی اصیل کردستان در مدح پیامبر اکرم (ص)، خوانندگی علیرضا افتخاری، پیام عزیزی و احسان یاسین، دعوت از بازیگران فیلم نون خ، شعبده بازی و اجرای برنامه برای کودکان از جمله بخش‌های این مراسم بود.

این برنامه به صورت پخش مستقیم نیز همزمان توسط توسط شبکه سه سیما و شبکه استانی کردستان بر روی آنتن رفت تا افرادی که امکان حضور در مراسم را نداشتند بتوانند در منازل خود به تماشای برنامه بنشینند.

کد خبر 2761367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha