درخشش دختر مهابادی در مسابقه هنرهای زیبا لیدیسه چک

سرویس آذربایجان غربی- مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: روژین پناهنده، عضو مرکز شماره یک کانون این شهرستان دیپلم افتخار مسابقه بین المللی هنرهای زیبای کودکان «لیدیسه» کشور چک در بخش «عکاسی» را کسب کرد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: عضو مرکز شماره یک کانون این شهرستان دیپلم افتخار مسابقه بین المللی هنرهای زیبای کودکان «لیدیسه» کشور چک را کسب کرد.

افسانه بازیار در این باره افزود: روژین پناهنده دختر ۱۶ ساله عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد، دیپلم افتخار پنجاهمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه کشور چک را در بخش عکاسی کسب کرد.

او ادامه داد: این مسابقه با موضوع «موزه» در بخش‌های «نقاشی»، «نقاشی (کلاژ)»، «عکاسی»، «طراحی»، «چاپ دستی» و «کارهای حجمی» با ارسال ۱۴ هزار و ۵۲۷ اثر از ۷۷ کشور جهان برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد بیان کرد: از میان ۱۴۸ «نقاشی» و ۴۶ «عکس» ارسالی از کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران، ۶ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون کشور موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقه لیدیسه کشور چک شدند.

کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و هم اکنون دارای بیش از ۳۰۰ عضو فعال دارد.

کد خبر 2761194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha