عملیات موسوم به تقویت امنیت در زمان و مکان مناسب خود اجرا شد

رئیس مشترک حزب اتحاد دموکراتیک با اشاره به عملیات موسوم به «تقویت امنیت» اعلام کرد که این عملیات در زمان و مکان مناسب خود اجرا شد.

نیروهای سوریه دموکراتیک عملیاتی موسوم به «تقویت امنیت» را علیه هسته های پنهان داعش و قاچاقچیان مواد مخدر آغاز کرده اند و صالح مسلم در رابطه با این عملیات و با اشاره به این مسئله که اتفاقات زیادی مانند قتل، آدم ربایی و قاچاق در منطقه روی داده است، گفت: باید گامی علیه این جنایات برداشته می شد و اینگونه بود که عملیات آغاز شده است.
وی در ادامه به اقدامات ابوخواله و اطرافیانش اشاره کرد و افزود: این افراد با هسته های داعش و دفاع الوطنی ارتباط داشتند و همچنین به قاچاق مواد مخدر می پرداختند و به این دلایل بازداشت و از سمت خود برکنار شدند.
صالح مسلم ادامه داد: در پایان روز دوم عملیات، حملات ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن از شمال آغاز شد و مناطق تل تمر، منبج هدف حمله قرار گرفتند.
رئیس مشترک حزب اتحاد دموکراتیک تاکید کرد، با وجود حملات مستمر دولت ترکیه و و تلاش آنها برای احیای مجدد داعش، عملیات آنها در زمان و مکان مناسب خود اجرا شد و آنها اجازه نخواهند داد داعش دوباره بر منطقه مسلط شود.

کد خبر 2760973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha