نهال مقدس انقلاب اسلامی با خون شهدا به درخت تنومند تبدیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: آنچه تا امروز باعث شده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پیش برود و قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند خون پاک شهیدانی است که این شجره طیبه را آبیاری کرده است.

به گزارش کرد پرس، عبدالله رشیدی پور در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که در محل مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت: از بدو پیروزی انقلاب تا امروز  ایران اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار کرد: دشمن در نخستین سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه و با تمام قدرت و با بهره گیری از ظرفیت تمامی ابرقدرت های دنیا جنگی تمام عیار را علیه ملت ما آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: آنچه تا امروز باعث شده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پیش برود و قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند خون پاک شهیدانی است که این شجره طیبه را آبیاری کرده است.

رشیدی پور ادامه داد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از  انقلاب و این نظام مقدس با کمترین امکانات اولیه نظامی در برابر دشمنانی که از کشورهای متعدد جهان حمایت می شدند ایستاد و طعم تلخ شکست را به آنان چشاند.

وی یادآور شد: در شرایطی در برابر دشمنان مقاومت کردیم  که حتی اجازه وارد کردن کوچکترین تجهیزات دفاعی و نظامی را به ما نمی دادند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: خون شهدایی همچون شهیدان باهنر و شهید بهشتی و سایر شهدا درخت انقلاب را تنومند کرده و امروز نظام جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند در همه زمینه ها در جهان است.

رشیدی پور به انتخاب مرز باشماق به عنوان مرز ترددی زائرین اربعین و میزبانی این استان از زائرین  اشاره کرد و گفت: کردستان برای دومین سال میزبان قدمگاه زائرین اباعبدالله الحسین است که برکات بی شماری به همراه دارد.

وی اظهار کرد: اربعین و موکب دارانی که فعالیت می کنند در این استان دولتی نیستند و بنده به عنوان مسئول اداری مالی استان اعلام می کنم که هیچ دستگاهی تا امروز از بودجه دولتی برای موکب استفاده نکرده است.

کد خبر 2760182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha