قطر، کره جنوبی و عراق در صف برندگان والیبال قهرمانی مردان آسیا

سرویس آذربایجان غربی- ٣ تیم قطر، کره جنوبی و عراق در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، توانستند با عبور از سد رقیبان خود عنوان برندگان نخستین روز بازی ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کردپرس، در دومین نوبت از رقابت های بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، روز گذشته پس از برد ژاپن  چین مقابل حریفان خود، ٣ تیم دیگر نیز توانستند با عبور از رقبای خود عنوان برنده را در نخستین روز افتتاحییه بازی ها کسب کنند.

تیم ملی والیبال قطر در سومین دیدار روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از سد هند گذشت. این رقابت از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد و تیم قطر با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ هند را شکست داد و ٣ بر صفر پیروز شد.

دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ نیز در روز اول مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ٣ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید. این دیدار در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.

تیم ملی والیبال کره جنوبی هم نظیر دیگر مدعیان روز نخست، مسابقات قهرمانی آسیا مقابل بنگلادش با پیروزی ٣ بر صفر آغاز کرد.

 به این ترتیب در روز نخست تیم‌های ژاپن، قطر و کره جنوبی با نتایج ٣ بر صفر و عراق و چین با نتیجه ٣ بر ۲ مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

امروز نیز، تیم‌ هنگ کنگ مقابل ایران بازی خواهد کرد ‌و در صورت باخت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت. پس فردا هم ایران با عراق بازی می‌کند.

کد خبر 2759704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha