دعوت نمایندگان ۶ کشور جهان برای کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب گفت: کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی یک واقعه بزرگ بین المللی است که با حضور نمایندگان کشورهای آذربایجان، سوریه، گرجستان، روسیه، عراق و ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش کردپرس، حسین مسچی اضافه کرد: ۲ هزار دعوت نامه برای شخصیت‌های کشوری برای حضور در این کنفرانس ارسال شده‌است و ۵۰ مهمان خارجی و ۵۰ مهمان ویژه داخلی در این کنفرانس حضور دارند.

مسچی ادامه داد: نشست‌های فرعی با حضور دبیرکل مجمع در استانداری برگزار خواهد شد و برنامه‌های جنبی نیز برای مهمانان خارجی در نظر گرفته شده‌است.

استاندار آذربایجان غربی نیز گفت: هماهنگی لازم برای برگزاری مطلوب کنفرانس وحدت اسلامی با تعامل بین دستگاه‌ها و مجمع جهانی تقریب انجام شده و این استان به عنوان میزبان آماده برگزاری این رخداد مهم و پذیرای مهمانانی از کشورهای خارجی و شخصیت‌های داخلی است.

محمدصادق معتمدیان در ادامه به تاثیر این رویدادها در استان اشاره کرد و  افزود: برگزاری این رویدادها فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کم نظیر آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف است.

او اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان و معاندان با رسانه‌های در اختیار خود درصدد اختلاف افکنی هستند این کنفرانس بسیار ارزشمند است.

سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» با حضور علما و شخصیت‌های مذاهب اسلامی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای روسیه، ترکیه، سوریه، گرجستان و عراق در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

این اجلاس روز چهارشنبه ۱۸ مرداد از ساعت هشت صبح در تالار وحدت شهرستان ارومیه آغاز بکار می‌کند.

کد خبر 2759205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha