برخورد قاطع با ترک فعل مسئولان در زمینه رفع موانع تولید

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، اگر شاهد سستی و اهمال مدیر یا مسئول هر کدام از ادارات اجرایی در زمینه رفع موانع تولید باشیم، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران، موضوع را با جدیت بررسی و برخورد مقتضی را انجام خواهیم داد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی، در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و در راستای بازدیدهای هفتگی مسوولین ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان از کارخانجات و واحدهای تولیدی، از شرکت «قزل آلای وحدت سنندج» واقع در شهرک ننله بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان در حاشیه این بازدید گفت: این واحد تولیدی همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت های قضائی دادگستری استان برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر لزوم ورود جدی ادارات راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری و همچنین بانک کشاورزی استان در راستای رفع مشکلات موجود در این واحد تولیدی، افزود: مقرر شده مشکلات این واحد تولیدی ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی شود و نتیجه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود.

وی اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید، اگر دادگستری استان شاهد سستی و اهمال مدیر یا مسوول هر کدام از ادارات اجرایی در زمینه رفع موانع تولید باشد، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران، موضوع را با جدیت بررسی و برخورد مقتضی را انجام خواهد داد.

مدیر این واحد تولیدی نیز در جریان این بازدید بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع واقع شده که در ۵ هزار مترمربع زیربنای آن تعداد ۲۰۰ استخر پرورش ماهی وجود دارد و در صورت برطرف شدن موانع، توان تولید ۱۵۰ تن ماهی سالمون در سال را دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون این واحد تولیدی که به جهت مشکلات جدی که با آن مواجه است در آستانه تعطیلی کامل است و با ۵ نفر مشغول به تولید است که در صورت رفع موانع موجود، میزان اشتغال این شرکت به ۴۰ نفر خواهد رسید.

کد خبر 2758435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha