خرید تضمینی گندم از کشاورزان در اسرع وقت انجام شود

سرویس آذربایجان غربی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند برداشت گندم در استان گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان و حمل آن به مراکز نگهداری، در اسرع وقت انجام شود تا کشاورزان و دولت متحمل ضرر و زیان از این بابت نشوند.

به گزارش کردپرس، جواد کرمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار افزود: با توجه به اینکه گندم یک محصول استراتژیک است و در نحوه نگهداری، خرید و حمل آن اقدامات لازم و به موقع انجام شده و از ظرفیت سیلوهای استان به نحوه احسن استفاده شود.

او ادامه داد: در خصوص نظارت بر عملکرد مشاورین املاک در حوزه مسکن، اداره کل صمت از طریق اتحادیه های تخصصی به صورت جدی ورود پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر نظارت بیشتر در روند ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی، خاطرنشان کرد: نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی و سرویس مدارس، مورد نظارت و بررسی جدی قرار گیرد تا تخلفی در این خصوص اتفاق نیافتد.

کرمی در پایان با اشاره به روند ثبت نام مدارس گفت: آموزش و پرورش استان گزارشی از دستورالعمل و نحوه قیمت گذاری نرخ ثبت نام و سرویس مدارس را جهت طرح و بررسی در جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار استان ارائه نماید.

کد خبر 2757915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha