شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بهره برداری از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

به گزارش کرد پرس، کیومرث حبیبی در حاشیه بازدید از ۲ پروژه زیرساختی احداث خط انتقال آب و جاده دسترسی به «شهرک صنعتی سنندج ۴»، گفت: تکمیل زیرساخت های این شهرک صنعتی از مهم ترین اهداف در دست اقدام دولت مردمی در سنندج است و با توجه به پیشرفت هر دو پروژه امیدواریم در آینده ای نزدیک با حضور رئیس جمهور این ۲ پروژه به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی سرنجیانه با توجه به جانمایی مناسب و پیش بینی ایجاد ۴۰۰ واحد تولیدی در صورت بهره برداری کامل؛ نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه با پیمانکاران دارای پروژه در این شهرک صنعتی گفت و گو و مهمترین مسائل و مشکلات پیش روی بهره برداری کامل از شهرک صنعتی سنندج ۴ را از نزدیک بررسی و برای تسریع در تکمیل هر چه سریعتر آن دستور اقدامات و راهکارهای لازم را صادر کرد.

اراضی ۷۰ هکتار از شهرک صنعتی سرنجیانه واگذار شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از پروژه های شاخص این شرکت در استان، شهرک صنعتی سنندج چهار(سرنجیانه) است، بیان کرد: این شهرک در ۲ فاز تعریف شده که یک فاز آن با مساحت ۷۰ هکتار آماده بهره برداری کامل است و اراضی آن هم به متقاضیان واگذار شده است.

حمیدرضا امانی با اشاره به اینکه در فاز نخست شهرک سرنجیانه ۲۰۰ قرارداد واگذاری انجام شده است، ادامه داد: ۸۰ واحد هم اکنون در حال ساخت و ساز هستند و طراحی و اجرای فاز دوم این شهرک صنعتی هم جزو برنامه های امسال شرکت شهرک های صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه سند ۲ فاز این شهرک صنعتی هم به نام شرکت شهرک های صنعتی استان انتقال یافته است، یادآور شد: تقریباً ۶ هکتار از اراضی این شهرک هم به زون دانش بنیان اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: مشکل تامین آب و جاده دسترسی به این شهرک صنعتی تعیین تکلیف شده و ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب با ۲۵۰ میلیارد اعتبار و ۲ کیلومتر جاده دسترسی با ۱۴۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2757457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha