استعفای جمعی همه اعضای هیات اجرایی مرکزی CHP

سرویس ترکیه - همه اعضای هیات اجرایی مرکزی CHP استعفای خود را به قلیچدار اوغلو تسلیم کردند.

به گزارش کردپرس، همه  اعضای هیأت اجرایی مرکزی حزب جمهوری خواه خلق (CHP) پس از نشست این حزب به دلیلی که هنوز اعلام نشده است، استعفا کردند. 

بنا بر خبر اورنسل، هیات اجرایی مرکزی CHP امروز برای اولین بار پس از انتخابات تشکیل جلسه داد. این نشست که به ریاست کمال قلیچدار اوغلو در ساختمان مرکزی این حزب برگزار می شد، 5 ساعت به طول انجامید. پس از این نشست همه اعضای هیات مرکزی حزب استعفای خود را به قلیچدار اوغلو دادند و او نیز با استعفای آنها موافقت کرد.

روز گذشته اخباری مبنی بر این منتشر شده بود که قلیچدار اوغلو خواستار استعفای اعضای هیات مرکزی CHP شده است. 

مجمع CHP قرار است در ساعت 10 صبح روز شنبه سوم ژوئن تشکیل جلسه بدهد. انتظار می رود قلیچدار اوغلو نام اعضای هیات مرکزی جدید خود را پس از نشست مجمع حزب در روز شنبه اعلام کند. 

قلیچدار اوغلو روز گذشته در گفتگو با فکرت بیلا روزنامه نگار خلق تی وی، در پاسخ به این که آیا می خواهد استعفا دهد یا خیر، اعلام کرد که این تصمیم در مجمع حزب مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین پس از نشست 5 ساعته اعضای هیات مرکزی CHP در روز پنجشنبه، کمال قلیچدار اوغلو و اکرم امام اوغلو شهردار استانبول با یکدیگر دیدار کردند. طرفین پس از این دیدار که یک ساعت و نیم به طول انجامید، هیچ اظهار نظری درباره محتوای این نشست نکردند.

کد خبر 2756518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha