ادامه راه شهدا در سنگر دفاع از انقلاب وظیفه همگانی است

فرمانده انتظامی کردستان گفت: خانواده شهدای گرانقدر نیروی انتظامی به حق نشان دادند که عزیزانشان را در راه خدا و دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده اند.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در یادواره ۲۱۵۶ شهید نیروی انتظامی استان کردستان که با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در سنندج برگزار شد، گفت: مردم کردستان در ۴۳ سال گذشته در برابر توطئه های بسیاری از دشمنان این نظام ایستاده و امتحان خود را بارها پس داده اند.

وی اظهار کرد: کردستان امروز به برکت خون شهدا، یک سرزمین امن، مطمئن و آرام است که با ایثارگری های بسیاری در راه دفاع از جان خود لحظه ای برای مقابله با دشمنان تامل نکرده اند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: خانواده شهدای گرانقدر نیروی انتظامی به حق نشان دادند که عزیزانشان را در راه خدا و دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده اند.

سردار آزادی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان گرانقدر است و بر همه واجب است همواره از خانواده شهدا دلجویی و با آنان دیدار کنند، ادامه داد: باید با تأسی از راه امام و شهیدان همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا کشورمان از جانب هیچ دشمنی لطمه نبیند.

وی با بیان اینکه، استقلال ایران اسلامی نتیجه از خود گذشتگی شهدا است، یادآور شد: شهدا با باور به انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز و بوم جان خود را دادند و ما هم وظیفه داریم در سنگر دفاع از وطن و ایجاد امنیت پایدار راه آنان را ادامه دهیم.

کد خبر 2755753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha