آغاز عملیات نوسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ عملیات اجرایی نوسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه عصر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در آیین آغاز عملیات اجرایی نوسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه عنوان کرد: فرودگاه کرمانشاه یکی از زیرساخت‌های مهم و ویژه استان است که متاسفانه به دلایل عدم پیگیری و کم‌کاری‌های صورت گرفته در چند سال اخیر پیرامون بهسازی و نوسازی باند اصلی فرودگاه، این باند غیرقابل استفاده شده و نیازمند یک نوسازی اساسی است.

وی نوسازی باند اصلی فرودگاه را مطالبه بسیار جدی مردم دانست و گفت: با پیگیری های جدی و مداومی صورت گرفت خوشبختانه امروز عملیات اجرایی نوسازی باند اصلی فرودگاه آغاز شد و طبق برنامه تا قبل از آبان ماه به پایان می‌رسد.

دکتر صحرایی افزود: در این‌مدت پروازهای کرمانشاه از طریق باند دوم فرودگاه در فاصله زمانی از صبح تا غروب انجام می‌شود .

وی از افزایش تعداد پروازهای‌ داخلی از طریق فرودگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: علاوه بر افزاش پروازهای داخلی در تلاش هستیم پروازهای کرمانشاه به سلیمانیه، بغداد و نجف راه اندازی شود و از این طریق امکان برای مسافران عراقی و هم حوزه تجارت فراهم می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای کمک به سرعت بیشتر پروژه، با هماهنگی های صورت گرفته کارگاه آسفالت را در فضای فرودگاه ایجاد خواهیم کرد تا دسترسی آسان‌تری ایجاد شود.

عملیات نوسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه قرار بود در سال 96 انجام شود ولی پس از 6 سال انتظار، امسال اجرایی شد.

کد خبر 2754855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha