۲۳ هزار پورت اینترنت پرسرعت در مریوان ظرفیت سازی شد

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲۲هزار و ۸۱۶ پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات منصوبه در شهرستان مریوان ظرفیت سازی شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: از این تعداد ۱۹ هزار و ۸۸۵ پورت آن به مشتریان واگذار شده است، ضمن اینکه در مجموع سرمایه گذاری قابل توجه ای برای توسعه و ارتقای زیرساخت های مخابراتی در مریوان انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه ۳۲ پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات در مرکز دارسیران مریوان، افزود: در راستای رفع نیاز مشترکان ساکن در محدوده مرکز دارسیران به استفاده از دیتای مخابرات و با تامین تجهیزات و امکانات لازم، عملیات ظرفیت سازی و توسعه پورت های اینترنت پرسرعت مخابراتی در این مرکز انجام شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با اجرای این پروژه ۳۲ پورت اینترنت پرسرعت ADSL به ظرفیت قبلی موجود در این مرکز اضافه شده است.

حکمت با بیان اینکه مخابرات منطقه در نقاط مختلف این شهرستان، پروژه وعملیات های توسعه ای و ارتقای زیرساخت های مخابراتی را همواره در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: جلب رضایت و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان در شهرستان مرزی مریوان به عنوان یکی از مناطق تجاری کشور از استراتژی های این منطقه به شمار می رود.

وی یادآور شد: این مجموعه با ایجاد و تقویت زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی و مخابراتی در شهرستان مرزی و گردشگر پذیر مریوان، برای تحقق اهداف ارتباطی در جلب رضایتمندی مشتریان و گردشگران گام های بلندی برداشته است.

کد خبر 2754735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha