ترکیه با تهدید و حمله به مناطق کردنشین سوریه در حال احیای مجدد داعش است

سرویس سوریه - «صالح نوح» عضو مجلس عمومی PYD ضمن اشارە به افزایش حملات داعش علیه مناطق شمال و شرق سوریه، دولت ترکیه را عامل اصلی این حملات دانست و اعلام کرد که ترکیه با تهدید و حمله به این مناطق در حال احیای داعش است.

بە گزارش کردپرس، صالح نوح عضو مجلس عمومی حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) با اشارە به افزایش حملات داعش اعلام کرد که دولت ترکیه با تهدید مناطق شمال و شرق سوریه و حمله به آن در حال احیای داعش است.

به نوشته آژانس خبری فرات، «صالح نوح» عضو مجلس عمومی PYD درباره افزایش حملات اخیر هسته‌های داعش اظهار داشت که خطر داعش در منطقه همچنان وجود دارد و دولت ترکیه با تهدید و حملات دوباره خود در تلاش برای احیای داعش است.

صالح نوح به حملات داعش در اردوگاه هول که زنان و کودکان داعش در آن سکونت دارند اشاره کرد و افزود: «داعش با حمایت دولت ترکیه در حال احیای خود در اردوگاه هول است.»

این مقام PYD مسئول اصلی حملات داعش را دولت ترکیه دانست و گفت: «آنها می‌خواهند دستاوردهای حاصل از زحمات هزاران جانبخته جنگ علیه داعش را از بین ببرند. اما در مقابل خواسته آنان، مقاومت و مبارزه زیادی صورت می گیرد. داعش با هزینه‌هایی بسیار سنگین از نظر نظامی منهدم شد، اما برای نابودی فکری آن، باید مقاومت بیشتری انجام داد.»

صالح نوح در پایان اعلام کرد که همانطور که داعش را از نظر نظامی شکست دادیم، از نظر فکری نیز شکست خواهیم داد و ادامه داد: «تلاش خود را تقویت می‌کنیم و خطری که زندگی را تهدید می‌کند از بین می بریم.»

کد خبر 2754240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha