شهروندان ما محکوم به دولت AKP-MHP نیستند/هدفمان داشتن دست کم 100 نماینده در مجلس است

سرویس ترکیه - پروین بولدان رئیس مشترک HDP هدف گذاری HDP برای انتخابات آتی را تغییر حکومت تک نفره AKP-MHP  و  فرستادن 100 نماینده به مجلس ترکیه عنوان کرد.

به گزارش کردپرس، پروین بولدان رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در سخنانی اعلام کرد که حزبش به همراه حزب چپ سبز بر روی فرستادن دست کم 100 نماینده به مجلس ترکیه هدف گذاری کرده است. 

بنا بر گزارش سایت رسمی HDP، بولدان در سخنرانی امروز خود در نشست فراکسیون حزب، با تمرکز بر موضوع انتخابات، اعلام کرد که HDP هرگز از مواضع خود عدول نکرده است و مردم را بدون گزینه برای شرکت در انتخابات رها نکرده است. 

او از حزب چپ سبز به عنوان «نشانی جدید HDP» نام برد و هدف اصلی HDP و حزب چپ سبز را در انتخابات آتی، «تغییر رژیم تک نفره» اعلام کرد.

او بیانیه انتخاباتی HDP را ضامن زندگی آزاد و برابر برای همه مردم با هر عقیده، هویت و سبک زندگی، همچنین احقاق حق همه گروه های فرو دست و مورد تبعیض واقع شده دانست.

او همچنین با نام بردن از دولت ترکیه به عنوان «بلای فاشیزم» گفت: «ما گرد هم آمده ایم تا کشور را از دولت AKP-MHP و سیاست های بر پایه جنگ، استفاده ابزاری از دین، نفرت افکنی و دو قطبی شدن، نجات دهیم.»

او با تاکید بر لزوم رسیدن به راه حل برای مسئله کرد، افزود: «نباید اجازه دهیم جنگ افروزی که چیزی جز درد و ویرانی و بدبختی ندارد، سرنوشت این کشور را تعیین کند. هیچ کدام از شهروندان ترکیه محکوم به تحمل حکومت AKP-MHP و بحران های ایجاد شده از سوی آن نیستند.»

او هدف گذاری HDP و حزب چپ سبز را در انتخابات پارلمان، فرستادن دست کم 100 نماینده به مجلس اعلام کرد.

کد خبر 2754175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha