۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کشف محموله بزرگ شیشه در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف بیش از ۳۴۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در مهاباد خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران  انتظامی شهرستان "مهاباد" در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدر در خصوص  انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی متهمان حین ورود به شهرستان "مهاباد"؛ مقدار ۳۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خوردو (سمند و کامیون) توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

کد خبر 2753834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha