توزیع ۳۲۰ تن میوه شب عید در کردستان

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: ۳۲۰ تن معادل ۹۲ درصد از کل میوه ویژه ایام عید در این استان تاکنون به فروش رفته است.

به گزارش کرد پرس، بهرام کوشکی با اشاره به اینکه خرید میوه شب عید به منظور تنظیم بازار هر ساله انجام می شود، گفت: ۳۵۰ تن میوه شامل ۱۵۰ تن سیب قرمز و زرد و ۲۰۰ تن پرتقال برای ایام عید امسال توسط اتحادیه تعاون روستایی استان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند آغاز شد، اظهار کرد: برای عرضه و توزیع این میزان میوه ۳۰ غرفه در استان برپا شد که از این تعداد ۱۰ غرفه در سنندج و مابقی در دیگر شهرستان های استان راه اندازی شد.

مدیرتعاون روستایی کردستان با اشاره به اینکه به دلیل تفاوت قیمت و کیفیت میوه های عرضه شده تنظیم بازار؛ مردم استقبال زیادی از آن کردند، افزود: هر کیلوگرم پرتقال به قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده که ۳۰ درصد کمتر از قیمت این میوه در بازار است.

کوشکی ادامه داد: قیمت سیب زرد عرضه شده در غرفه های تنظیم بازار استان هم ۲۸ هزار تومان و سیب قرمز هم ۲۶ هزار تومان بوده که این قیمت هم حدود ۵۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

وی با اعلام اینکه امروز آخرین روز توزیع میوه شب عید در استان است، یادآور شد: تاکنون ۳۲۰ تن از میوه شب عید در استان به فروش رفته و تنها ۳۰ تن باقی مانده است که امروز عرضه می شود.

کد خبر 2753784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha