خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه احداث می شود

سرویس کرمانشاه _ کلنگ احداث خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی بیستون به زمین زده شد. .

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در آیین کلنگ زنی که با حضور اعضاء هیت مدیره، جمعی از اعضای خانه صنعت و معدن و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه، برگزار شد با تشکر از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به خاطر در اختیار قرار دادن زمین این ساختمان گفت: خانه صنعت و معدن با یک هزار و ۵۰۰متر زیر بنا با حمایت و کمک های مالی صنعتگران و معدنکاران استان احداث می شود و ثابت کنیم که می توانیم.

وی ابراز امیدواری کرد بخشی از مشکلات استان در این ساختمان حل شود تا بازوی توانمندی برای دستگاه های اجرایی استان باشد.

در ادامه این نشست دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز تصریح کرد: امروز به با تلاشی که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه کشید و یک قطعه زمین در اختیار خانه صنعت و معدن قرار داد؛ مراسم کلنگ زنی احداث این ساختمان برگزار شد.

فرهاد مرزی خاطرنشان کرد: اگر خانه صنعت کرمانشاه در ایران حرفی برای گفتن دارد به کمک صنعتگران و معدنکاران استان است که همیشه همکاری لازم را داشته و همراه بوده اند و با احداث این مجموعه تمام انجمن‌های صنفی در این ساختمان مستقر خواهند شد.

وی عنوان کرد: این ساختمان به همت همه صنعتگران و معدنکاران استان احداث خواهد شد و جز زمین که شرکت شهرک های صنعتی استان با قیمت حداقلی در اختیار این تشکل قرار داده است، باقی هزینه ها را بخش خصوصی تقبل کرده است.

مرزی افزود: این مجموعه در چهار طبقه با تمام امکانات مورد نیاز صنعتگران و معدنکاران از قبیل: سالن آمفی تئاتر، سالن جلساتو مهمانسرا، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و برای تمام انجمن های این تشکل یک دفتر احداث می شود.

دبیر اجرایی خانه صنت و معدن از اعضای هیت مدیره خانه صنت و معدن برای انجام چنین کاری تقدیر کرد و اظهارداشت: ما تقاضا داریم همه صنعتگران و معدنکاران در ساخت این مجموعه به ما کمک کنند تا بتوانیم مجموعه را احداث کنیم .

وی با تاکید بر اینکه خانه صنعت و معدن هیچگونه ردیف بودجه و اعتبار دولتی ندارد یادآور شد: با حمایت های اعضا در این پنج سال گذشته خانه صنعت متحولی ایجاد کرده ایم با حمایت اعضای هیئت مدیره جزو سه خانه صنعت اول کشور باشیم .

دبیر خانه صنعت و معدن عنوان کرد: با اقداماتی که انجام شده قرار است انجمن توسعه ساختمان، تهیه نقشه و معماری را انجام دهند و امیدواریم ظرف ۱۸ماه بتوانیم پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: این مجتمع با همت اعضای خانه صنعت و معدن و مهندس شکری که زحمت زیادی کشیدند؛ احداث خواهد شد و ما نیز در حمایت از بخش خصوصی در جنب مرکز کسب و کار برای احداث خانه صنعت و معدن زمینی را در اختیار این تشکل قرار داده ایم.

کردستانی تاکید کرد: مدیریت، دبیراجرایی و هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تلاش زیادی در احیا و توسعه صنعت استان انجام دادند.

کد خبر 27375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha